بدون پرداخت درون برنامه ای در Aliens: Fireteam Elite

فصل های رایگان ، آپدیت های رایگان نسل نهم و پرداخت های درون برنامه ای از جمله مواردی است که با انتشار بازی Aliens: Fireteam Elite در اختیار گیمرها قرار می گیرد.

پس از انتشار موفق و تحسین شده بازی Alien: Isolation ، سری بازی های Alien در یک سکوت خبری طولانی قرار گرفت. سری بازی های فوق الذکر که اقتباسی رایگان از مجموعه فیلم های Alien هستند ، امسال با بازی Alien: Fireteam Elite به دنیای بازی باز می گردند.

هرچه به ارائه کار فوق نزدیک می شویم ، اخبار و جزئیات بیشتری به آن گیمرها منتقل می شود. اکنون ، با آخرین اخبار بازی و پست جدیدی از کارگردان خلاق Alien: Fireteam Elite ، مشخص شده است که این کار هرگز گزینه هایی مانند “پرداخت درون برنامه ای” نخواهد داشت. در پستی که مت هاییسون در صفحه توییتر خود منتشر کرده است ، می خوانیم:

“با خرید بازی 40 دلاری Alien Fireteam Elite ، به جلوه ای دسترسی خواهید داشت که دارای فصل رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای خواهد بود.” اثری که به صورت رایگان به نسخه نسل 9 ارتقا می یابد و به شما امکان می دهد آن را تجربه کنید. به صورت تک نفره (یا چند نفره با 3 نفر) و به حساب زنومورف برسید! “

سیاست های عجیب شرکت هایی مانند Electronics Arts در موضوعاتی مانند “خریدهای درون برنامه ای” و کاهش اهمیت مهارت های بازی های آنلاین بازیکنان به دلیل چنین گزینه هایی باعث اعتراض گیمرها در سال های اخیر شده است. اکنون می بینیم که سازندگان بازی های آنلاین روی مواردی مانند خریدهای درون برنامه ای تمرکز کرده اند و دوست ندارند چنین گزینه هایی راه خود را در آثار خود پیدا کنند.

Alien Fireteam Elite در 24 سپتامبر (24 آگوست) برای Xbox One ، Xbox Series Series ، Xbox S Series ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 و PC در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید