تداوم حملات تلافی جویانه مقاومت غزه علیه رژیم صهیونیستی/ شهادت یکی دیگر از چهره های سرشناس سرایا القدس



مقاومت فلسطین برای پنجمین روز متوالی به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با شلیک موشک به شهرک ها و شهرهای اسرائیل پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، شورای مشترک جناح های مقاومت در غزه، عملیات پاسخ را «انتقام آزادگان» خواند و گفت: هدف قرار دادن منازل غیرنظامیان، حمله به مردم فلسطین و ترور مردم و قهرمانان ما. خط قرمز است.” که با تمام قوا با آن مخالفت خواهد کرد. دشمن بهای سنگینی خواهد پرداخت.»

صبح امروز شنبه همزمان با به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرهای نهال اوز، العمیم، کفارعزه، ناتیو حسره، عشقلان و مفلسیم، مقاومت شهرها و شهرهای اطراف نوار غزه را هدف حملات موشکی قرار داد.

رژیم اشغالگر اسرائیل جمعه شب، ایاد الحسنی، رئیس عملیات مرکزی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را پس از هدف قرار دادن مزی در حالی که او و دستیارش در یک آپارتمان مسکونی در غرب غزه بودند، کشت. .

قتل الحسنی ششمین مورد تروریستی است که از آغاز تشدید تنش ها در سه شنبه گذشته و پس از ترور جهاد الغنم خلیل علم بهتینی، طارق عزالدین، علی غالی و احمد ابوداق به عنوان اعضای برجسته ارتش انجام شده است. شاخه جنبش “جهاد اسلامی”.

با ترور الحسنی، رژیم اشغالگر اسراییل در سال 1948 همزمان با ادامه تنش ها در نوار و شلیک موشک از این نوار، بزرگترین عملیات ترور را علیه سران درجه اول «تیپ قدس» انجام داد. غزه به شهرها و کشورها در سال 1948.

بر اساس آخرین اطلاعات آماری وزارت بهداشت، تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه منجر به شهادت 33 شهروند از جمله 6 کودک و 3 زن و زخمی شدن 147 شهروند شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید