امکان حالت عکس در بازی Hilo Infinite

طبق فایل جدیدی که توسط داده کاویان از بازی Halo Infinite فاش شده است ، به نظر می رسد قسمت جدید بازی Halo دارای حالت عکس است.

حساب توئیتری HaloLeaks که به استخراج اطلاعات مربوط به بازی جدید Hilo از ابتدای آزمایشات نهایی خود اختصاص داده است ، در پست جدید خود یک فایل txt از فایل های نصب Halo Infinite منتشر کرده است که ظاهرا مربوط به Photo Mode در این بازی است.

حالت عکاسی در Halo Infinite

در این فایل ، متنی حاوی دستورالعمل برای بازیکنان برای انتخاب “فیلترها و برچسب های ویژه عکس قبل از گرفتن عکس” گنجانده شده است ، که نشان می دهد ما احتمالاً در این بازی حالت عکسبرداری خواهیم داشت. از دیگر گزینه های ذکر شده در این فایل می توان به انتخاب قاب عکس و قابلیت ویرایش موقعیت یا “ویرایش موقعیت” اشاره کرد که البته به موقعیت دوربین یا شخصیت آقای رئیس مربوط نمی شود.

البته ، با توجه به اینکه نه مایکروسافت و نه توسعه دهندگان استودیو 343 این موضوع را تأیید یا تکذیب نکرده اند ، نمی توان با اطمینان در مورد وجود Photo Mode در Halo Infinite اظهار نظر کرد. اما ما قبلاً شاهد استفاده از چنین عناصری در بازی های قبلی Halo بوده ایم. به عنوان مثال ، در بازی های Halo 3 ، ODST یا Reach شرایط نامیده می شود ما حالت دوربین پانوراما داشتیم که با دستکاری دوربین ، امکان عکاسی یا ضبط کلیپ های کوتاه در حالت تئاتر فراهم شد. اکنون ، با طراحی هنری چشمگیر محیط بازی Halo Infinite می توان انتظار آن حالت را داشت حالت عکس برای بازیکنان این سری تیرانداز اول شخص بیش از حد کافی است.

در جدیدترین اخبار درباره Hilo Infinity ، ما رتبه سنی این بازی را در استرالیا داشتیم که دارای رتبه M (بزرگسالان) برای این است. خبری که بسیاری از طرفداران فکر می کنند برای Halo Infinite چیز خوبی است.

تا کنون ، مایکروسافت فقط “پایان تعطیلات 2021” را برای تاریخ انتشار Halo Infinite اعلام کرده است ، اما نشانه های زیادی از جمله اظهارات صداگذاری و اطلاعات فاش شده وجود دارد که باید انتظار داشته باشیم بازی در نوامبر امسال منتشر شود. Halo Infinite برای رایانه های شخصی ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس ایکس سری و ایکس باکس اس سری برنامه ریزی شده است.

در نهایت ، می توانید نظرات خود را در این مورد با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید