امکان انتشار بازی Remake بازی Quake برای کنسول های نسل قدیمی و جدید

با دسته بندی سری Quake ، امکان معرفی نسخه بازسازی شده اولین بازی این سری محبوب بیشتر شد.

طبق آخرین اخبار ، بازی Quake در وب سایت ESRB برای کنسول های سری ایکس باکس ایکس ، سری ایکس باکس اس ، ایکس باکس وان ، پلی استیشن 5 ، پلی استیشن 4 ، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی. بنابراین ، شایعات بازگشت این مجموعه محبوب در رویداد Quake Con 2021 حتی قوی تر شده است. رویداد Quake Con 2021 پنجشنبه 19 آگوست (امروز) آغاز می شود و در ساعت 22:35 ، پنل ویژه ای به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد سری Quake با حضور اعضای نرم افزار Ide و Games Machine برگزار می شود.

پیشتر در پنل ، شرح “نسخه احیا شده” ذکر شده بود ، به احتمال زیاد این توصیف به نسخه جدید Quake اشاره دارد. به همین ترتیب ، احتمالاً امشب نسخه جدیدی از Quake رونمایی می شود. البته برنامه های Quake con 2021 تنها به پنل مربوط به Quake محدود نمی شود و در این رویداد نیز شاهد برنامه هایی برای Deathloop ، Fallout 76 و DOOM Eternal خواهیم بود.

این برنامه ها یکی پس از دیگری اجرا می شوند و در برنامه مربوط به بازی Deathloop ، نگاهی عمیق به این بازی شده و حالت چند نفره آن نیز مورد بحث قرار می گیرد. در برنامه Fallout 76 ، اعضای تیم تولید درباره جهان مجموعه Fallout صحبت می کنند. در برنامه DOOM Eternal ، Marty Stratton و Hugo Martin اخبار جدیدی را از استودیو دریافت خواهند کرد.

آیا تا به حال یکی از بازی های Quake را تجربه کرده اید؟ نظر شما در مورد این مجموعه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید