امام جمعه ورامین: زحمات کادر پزشکی در زمان شیوع ویروس کرونا قابل تحسین است.



به گزارش ایرنا، آیت الله سید مرتضی محمودی روز پنجشنبه در دیدار رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین، اظهار داشت: کادر درمانی در زمان شیوع ویروس کرونا با جان و دل به مردم خدمت کردند. اجازه انتشار بیماری و به خطر انداختن جان مردم را ندادند.
وی گفت: ایثار و از خودگذشتگی کادر پزشکی در دوران کرونا باعث شد تا شرایط بسیار خوبی در جامعه حاکم شود و این امر شرایط را برای یک زندگی عادی با تلاش دولت فراهم کرد تا نیازهای درمانی برطرف شود. مراکز و واکسن های مورد نیاز کشور».
آیت الله محمودی افزود: پزشکان و پرستاران با وجود کمبود امکانات جهاد بزرگی انجام داده اند و آحاد جامعه باید قدر این عزیزان را بدانند.
وی با قدردانی از زحمات پرسنل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید مفتح ورامین گفت: مسئولان شهرستان ورامین با حمایت و تلاش خیرین سلامت در تلاش هستند تا سطح کیفی تنها بیمارستان دولتی ورامین را ارتقا دهند. و همچنین سطح سلامت این کشور که برای انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده است
رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین نیز در این جلسه اظهار داشت: کارکنان بیمارستان شهید مفتح ورامین خدمت به مردم دی ماه 15 خرداد را افتخار و سلامت جهاد می دانند و در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم تلاش خواهند کرد.
محمد علایی اظهار داشت: کادر درمانی بیمارستان در دوران کرونا جان و وقت خود را فدا کردند تا مردم در آرامش باشند و با بهترین خدمات، بیماران را به سلامت برگردانند.
وی با قدردانی از خیرین سلامت افزود: در مدت 4 سال خیرین دلسوزترین بودند و ساختمان 4 هزار متری درمانگاه سلامت را ساختند و تجهیز کردند و اکنون به دنبال ساخت بخش جدید سی سی یو هستند.
شهرستان ورامین دارای دو بیمارستان دولتی شهید مفتح و بیمارستان 15 خرداد تامین اجتماعی است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید