استفاده از ظرفیت های نخبگان در اجرای موفق قانون حمایت از خانواده و جوانان


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی امروز در نشست کانون حمایت از خانواده و جوانان با بیان این مطلب اظهار داشت: باید از ظرفیت های دانشمندان و نخبگان در بحث قانون حمایت استفاده شود. خانواده ها و جوانان جمعیت، نه در مورد کودک، آوارها را باید بر اساس آموزه های دینی برای مردم توضیح داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل موثر در اجرای موفقیت آمیز پروژه های بزرگ، گفتمان سازی است، تصریح کرد: در این راستا مسئولانی مانند صدا و سیما و سایر رسانه ها به ویژه در فضای سریع مجازی اقدامات لازم را انجام دهند. مردم را با قوانین آشنا کنید.

با توجه به او؛ آشنایی مردم با قوانین مطالبه گری به دنبال آنها خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار خاطرنشان کرد: جلسه ای با حضور نمایندگان استان در شورای اسلامی به منظور تبیین ایرادات وارده به قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت برگزار می شود. که به صورت شفاهی و کتبی

طالبی ادامه داد: هدف از تشکیل این جلسه نظارت لازم بر مشکلات قانون در دستور کار نمایندگان است.

وی خاطرنشان کرد: در قوانین مصوب نباید با همه کشورها یکسان برخورد کرد و حتی در صورت امکان باید بازخوردهای نیروی انتظامی را به دقت تحلیل کرد.

معاون استاندار با تاکید بر لزوم نظارت دستگاه های اجرایی بر زوج های جوان به منظور کاهش هزینه های ازدواج، گفت: دستگاه های اجرایی باید سالن ها و رستوران های در اختیار خود را با تخفیف ویژه در اختیار مشمولان این طرح قرار دهند.

طالبی در خصوص لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای قانون جوانان گفت: به منظور بررسی گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط و شبکه بانکی به منظور پرداخت تسهیلات به ذی نفعان این قانون. برنامه ریزی، نظارت جدی و سرزده دستور داده شده است.بله کار می کند

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی موظفند طرح های خود را در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان به دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی جهت ارجاع به وزارت کشور ارسال کنند. استفاده کنید.




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید