واکنش منتقدان به روز پرچم ، فیلم جدید شان پن

روز پرچم ، به کارگردانی و بازی شان پن ، یک سبک نمایشی ، مدتی پیش در سینماها اکران شد و میانگین نمره متوسط ​​منتقدان مشهور جهان را دریافت کرد.

Flag Day یا به زبان فارسی “روز پرچم” یکی از جدیدترین فیلم های درام و ترسناک مترو گلدوین مایر به کارگردانی شان پن ، کارگردان ، بازیگر ، نویسنده و تهیه کننده با استعداد است. است. از فیلم های این فیلمساز و بازیگر می توان به “آخرین چهره” ، “در طبیعت وحشی” ، “تعهد” ، “محافظ عبور” و “دونده هندی” اشاره کرد. دونده هندی) و غیره. در روز پرچم ، بازیگران با استعدادی مانند شان پن در نقش جان ووگل ، دیلن پان در نقش جنیفر فوگل ، جید رایلی در نقش جنیفر نوجوانان ، ادیسون تایمک در نقش جنیفر در دوران کودکی ، جاش برولین در نقش عمو بک ، نوربرت لئو بوتز در نقش پزشک ، دیل دیکی در نقش مادربزرگ مارگارت ، ادی مارسن در نقش آقای امانوئل و بیلی نوبل در نقش دبی و … حضور داشتند و نقش را ایفا کردند.

فیلم روز پرچم برای اولین بار در 10 جولای 2021 (19 ژوئیه 1400) در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. چندی پیش در 20 آگوست بود که United Artists جدیدترین اثر خود را به صورت عمومی در سینماهای آمریکا منتشر کرد. تا کنون ، این درام نمره 52 از 19 نقد فیلم و سریال را در سایت متاکریتیک دریافت کرده است. فیلمنامه توسط باترورث و جان هنری باترورث نوشته شده است. این هنرمندان فیلمنامه های خود را بر اساس کتاب Flam-Flam Man: داستان واقعی زندگی تقلبی پدرم نوشته جنیفر فوگل منتشر کرده بودند ، آنها نوشتند. از سوی دیگر ، ویلیام هوربرگ ، جان کرک و فرناندو سولیچین تهیه کنندگان این اثر بودند. این فیلم نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرده است که اکثر آنها در رده بالا و میانه قرار دارند.

منتقداني كه درباره فيلم اظهار نظر كردند معتقد بودند كه موفقيت اين اثر بيش از هر چيز مديون بازي بسيار قدرتمند بازيگران و نيز واقعيت محور بودن داستان است. در غیر این صورت ، اغلب در عمق ملودراماتیک خود گم می شود. از سوی دیگر ، 49 منتقد راتون تومیتوز ، که این اثر وحشتناک را تماشا کرده بودند ، نظرات متفاوتی در مورد آن داشتند و نمره کلی 41 درصد را کسب کردند. از آنجایی که روز پرچم به تازگی در سینماها اکران شده است ، سایت های معتبر و محبوب بین المللی بررسی فیلم ها و سریال ها نظرات و رتبه بندی خود را برای این فیلم منتشر کرده اند. در ادامه ، مروری بر مرور روز پرچم از دیدگاه سایتهای معتبر در سراسر جهان خواهیم داشت ؛ اما قبل از آن ، می توانید خلاصه داستان این فیلم منتشر شده را نیز بخوانید:

پدر جنیفر فوگل ، جان ، بزرگتر از زندگی بود. در کودکی ، او همیشه از دیدن انرژی عظیم پدرش شگفت زده می شد. اینکه بتواند در هر شرایطی زندگی را به یک ماجراجویی بزرگ تبدیل کند. جان چیزهای زیادی در مورد عشق و خوشبختی به دخترش آموخت. اما در عین حال ، او یکی از بدنام ترین جعل کنندگان تاریخ ایالات متحده بود. فیلمنامه این فیلم بر اساس یک داستان واقعی است و داستان یک خانواده نزدیک را به تصویر می کشد. این فیلم یک زن جوان را نشان می دهد که سعی می کند از اتفاقات بدی که در گذشته برایش رخ داده بود رهایی یابد. این تلاش می کند تا صلح و سازش را به رابطه اجتناب ناپذیر بین پدر و دختر برساند.

شان پن و دیلن پن در Flag Day در ماشین هستند

اکنون اجازه دهید نگاهی به بررسیهای منتشر شده از روز پرچم بیندازیم:

اوون گلیبرمن | تنوع

90 از 100

شان پن حتی از نوعی نوستالژی صادقانه و کامل برای بیان داستان این خانواده معیوب و آسیب دیده که به ندرت با هم هستند استفاده می کند.

مایک لاسل | سان فرانسیسکو کرونیکل

75 از 100

این فیلم اثری هیجان انگیز نیست ؛ این اثری نیست که ارتباط اجتماعی گسترده تری داشته باشد. اما این اثری است که در رابطه با مردم عاقلانه تر عمل کرده است؛ روشی که کمتر دیده می شود. در این فیلم دیلن پن نیز بازی کرد. چیزی که در آینده اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

گلن کنی | راجر ایبرت

50 از 100

نمی توانم بگویم که شان پن در این پروژه چقدر آزادی داشت. پروژه ای که فیلمنامه آن بر اساس منبع اصلی غیر از باترورث و برادرش جان هنری باترورث نوشته شده است. اما نحوه نمایش و نمایش این داستان به هیچ وجه واقعی به نظر نمی رسید و بیش از هر چیز دیگر حس یک اثر سینمایی را به مخاطب القا می کرد.

جو مورگنسترن | مجله ی وال استریت

40 از 100

مشخص است که فیلم دوست دارد چه چیزی باشد. تصویری تلخ و شیرین از عشق دختر به پدری که اصلاح ناپذیر است. اما شخصیت ها با یکدیگر موافق نیستند. پیچیدگی ها و تفاوت های ظریفی که آنها را زنده می کند ، اصلاً روی صفحه نمایش داده نمی شود.

شان پن در روز پرچم رانندگی می کند

تریس ساویر | آستین کرونیکل

40 از 100

روز پرچم به شدت می خواهد وصیت نامه ای پرشور برای زندگی جنیفر و دیلن باشد. اما به سختی می تواند از لنزهای نزدیک بینی و کوته بینانه سازنده خود فرار کند.

رابی کالین | تلگراف

40 از 100

دیلن و شان صحنه های دوست داشتنی با هم دارند … در چنین لحظاتی ، پروژه ناگهان اوج می گیرد و جذاب می شود. اما در طول بقیه فیلم ، همه چیز کسل کننده و خسته است.

پت براون | مجله کج

25 از 100

روز پرچم بیش از 2 ساعت قصه گویی دارد. این مونتاژ چهره هایی است که دائما گریه می کنند و به صورت ملودراماتیک عبارات سطحی را بر سر یکدیگر فریاد می زنند.

سرانجام ، به عنوان یک نتیجه گیری ، روز پرچم نمره هایی دریافت کرده است که آن را به یک کار بسیار متوسط ​​و نسبتاً سرگرم کننده تبدیل کرده است. بنابراین ، اگر مقدمه این پست و نظرات منتقدان را بخوانید ، احساس می کنید که این کار مطابق سلیقه شماست ، ما نیز آن را به شما دوستان خوب زومجی توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید