نوآوری فراوان در نمایشگاه قرآن از سخنگوی دولت



سخنگوی دولت در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه قرآن کریم با بیان اینکه علاوه بر محصولات خوب قرآنی، شاهد ایده های جذاب قرآنی نیز در بخش های مختلف این نمایشگاه هستیم، گفت: در در این دوره از نمایشگاه قرآن، ابداعات خوبی از جمله مجالس خانه قرآن، دهه 80 و حوزه کودک وجود دارد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه قرآن کریم در جمع خبرنگاران درباره شرایط این دوره از نمایشگاه گفت: حال و هوای نمایشگاه قرآن و رضوی که در بین آنها وجود دارد. مردم نشان می دهند که مردم ایران همه قرآنی هستند، البته دل مردم ما قرآنی است و همه به حوزه قرآن علاقه دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ازدحام مردم در نمایشگاه قرآن کریم نشان از استقبال خوب مردم از این نمایشگاه دارد و شاهد حضور پرشور مردم هم در جلوی درب نمایشگاه قرآن و هم در فضای شبستان هستیم. و همه به صورت خانوادگی در این مکان مذهبی حضور داشتند.» .

بهادری جهرمی به بخش نشریات مکتوب و دیجیتال سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این قسمت از نمایشگاه محصولات خوبی ارائه می شود که در کنار محصولات خوب قرآنی، ایده های قرآنی جذابی را نیز در حوزه های مختلف نمایشگاه شاهد هستیم.

به گفته سخنگوی دولت، در این دوره از نمایشگاه قرآن خبرهای خوبی از جمله جلسات قرآن، دهه هشتاد و حوزه کودک بود.

وی در پایان با اشاره به پیشتازی مردم در خصوص قرآن تصریح کرد: مردم ما نشان دادند حتی زمانی که دولتمردان وظیفه خود را به درستی انجام دادند از آنها جلوتر بودند و بهتر از آنها کار خود را انجام دادند.

به گزارش ایسنا، سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «تو را می خوانم» از 22 تا 26 فروردین ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود. ساعات بازدید از این نمایشگاه به جز شب ها از ساعت 17 الی 24 خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید