زندیا در بازی Dune 2 بازی می کند

دنی ویلنوو کارگردان دون اخیراً در مورد دنباله این فیلم و نقش پررنگ رنگ زندیا ، بازیگر نقش چانی در Dune 2 اظهار نظر کرده است.

Dune سرانجام قرار است در اکتبر امسال اکران شود ، اما فقط نیمی از رمان The Dune از فرانک هربرت را پوشش می دهد و بسته به عملکرد قسمت اول ، قسمت دوم فیلم علمی تخیلی قبلاً تأیید شده است. به دارد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنی ویلنوو، کارگردان Dune در این قسمت به طور شگفت انگیزی در مورد Dune 2 و Zandia صحبت کرده است. پاول آتریدز با بازی تیموتی شالامی ، شخصیت اصلی رمان و فیلم Dune است.

اما نقش چانی با زندیا در قسمت دوم بسیار مهمتر خواهد بود. ویلنیوس در مصاحبه اخیر خود با Il Venerdì di Repubblica اطلاعات جدیدی از Dune 2 را به اشتراک گذاشت. ویلنوو گفت: “من منتظر فیلمبرداری قسمت دوم Dune هستم تا تیموتی شالامی و زندیا را دوباره در فیلم ببینم.” “همچنین باید به طرفداران بگویم که زندیا قهرمان بازی Dune 2 خواهد بود.”

زندیا در نقش چانی در میان صخره های اراکیس در تپه

چانی کینز عضو این شرکت و دختر لیت کینز ، بوم شناس امپراتوری و دانشمند سیاره ای از اراکیس است. چانی با استیلگر ، رهبر فرماندهان فیلم همبازی است. چانی همچنین نقش پر رنگ تر و برجسته تری در رمان دون نسبت به نیمه دوم دارد که بانو جسیکا را با روش فرماندهان آشنا می کند. گفته می شود که زندیا نقش چندانی در رویدادهای Dune ندارد ، اما ظاهراً از ابتدا نقش محوری در دنباله آن به او پیشنهاد شد. با این حال ، برادران وارنر هنوز به طور رسمی مجوز Dune 2 را اعلام نکرده است.

تیموتی شالامی ، ربکا فرگوسن ، اسکار ایزاک ، استالان اسکارگورد ، جاش برولین ، خاویر باردم ، زندیا ، جیسون موموآ ، دیو باتیستا ، دیوید دستمالچیان ، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ ، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در راه اندازی مجدد برنامه Dune ظاهر شده و به ایفای نقش پرداخته اند. دنی ویلنوو ، کارگردان آثاری مانند Enemy، Prisoners ، Sicario ، Arrival و Blade Runner 2049 توسط ویلنوو کارگردانی می شوند. اریک روث و جان اسپیتز، همچنین نویسندگی فیلمنامه فیلم “تالماسا” را بر عهده داشته است.

فیلم Dune برای اکران در 22 اکتبر (30 اکتبر) برنامه ریزی شده است. این فیلم علمی تخیلی قرار است همزمان از شبکه HBO Max پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید