خانواده فرماندهان کشته شده غزه: شهدا وارثانی خواهند داشت که راه آزادی را کامل خواهند کرد



خانواده و بستگان سه سردار شهید سرایا القدس که در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه جان باختند، از میراث مقاومتی که این شهدا برای آنان، مقاومت و ملت فلسطین به جا گذاشتند، سخنانی را بیان کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المیادین، بستگان و یاران سه شهید فرمانده سرایا القدس; طارق عزالدین، جهاد الغنام و علی غالی با تاکید بر اینکه “راه خود را برای پیروزی و آزادی فلسطین ادامه خواهند داد”، تاکید کردند که از دست دادن این سه فرمانده “استقامت و عزم مقاومت برای ضربه زدن به دشمن را افزایش می دهد”.

رامز الحلبی، اسیر فلسطینی آزاد شده و دوست طارق عزالدین، یکی از فرماندهان عملیات نظامی سرایا القدس در کرانه باختری، در گفت و گو با المیادین آنلاین گفت که فرمانده عزالدین در شکل گیری این جنگ نقش داشته است. مقاومت در کرانه باختری به ویژه تشکیلات گردان جنین و شاخه های آن. روحیه انسانی داشت و نسبت به مردمش حساس بود. روحیه انسانی او باعث شد که به جلو برود و برای مردمش بجنگد.

همچنین محمد الغنام فرزند جهاد الغنم دبیرکل شورای نظامی سرایا القدس در گفت و گو با المیادین آنلاین گفت که پدرش در جریان نبرد با دشمن اسرائیلی چندین بار مورد حمله قرار گرفته است. در یکی از آنها پا و سپس یک دستش را از دست داد و در سوء قصد دوم شنوایی یک گوشش را از دست داد. او در پایان عمر به شدت خواهان شهادت بود».

فرزند این شهید با تائید رضایت خانواده از پاسخگویی و شجاعت مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: مقاومت «از دست دادن رهبران در جریان نبرد تأثیر منفی نگرفته» و این را «مزیت» می‌داند.

یاسمین قالی، مادر شهید علی قالی، عضو شورای نظامی و فرمانده نیروی موشکی سرایا القدس، با ابراز خوشحالی از اینکه سرداران کشته شده به شهادتی که آرزوی آن را داشتند، رسیدند، شهادت فرزندش و بسیاری از رهبران را اعلام کرد. نه مقاومت را تضعیف می کند و نه راه را برای آن هموار می کند.» متوقف خواهد شد، بلکه «صدها نفر برای دفاع از میهن و مقدسات جایگزین آنها خواهند شد».

مقاومت، حق و تکلیف همه و نسل های آینده را نسل آزادی فلسطین می دانست.

در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منازل غیرنظامیان و پایگاه های مقاومت در نوار غزه در 9 اردیبهشت، 33 نفر از جمله برخی از فرماندهان سرایا القدس کشته و 190 نفر زخمی شدند. در پاسخ به این حمله، اتاق مشترک مقاومت فلسطین عملیاتی را با شعار «انتقام آزادگان» انجام داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید