تریلر گیم پلی نسخه پلی استیشن 5 بازی Kojima Death Stranding [گیمزکام 2021]

Death Stranding Director’s Cut برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است و به گفته Kojima Productions ، تجربه ای کاملتر و بهتر را از چند جهت به گیمرها ارائه می دهد.

داشتن ابزارهای بیشتر برای حرکت در محیط های بازی و ارائه بسته های مختلف به نقاط مختلف ، مراحل جدید داستان و پیشرفت های فنی تنها برخی از مواردی است که Death Stranding Director’s Cut به یکی از بازی های نسل هشتم ویژه می افزاید. Kojima Productions صرفاً یک بازی برای است پلی استیشن 5 بروزرسانی نشده است. بلکه او می خواست Death Stranding Director’s Cut با کمک محتوای بیشتر به کاملترین و بهترین نسخه محصول تبدیل شود. همه افرادی که دارای هر نسخه از بازی Death Stranding آنها در PlayStation 4 هستند و فقط 10 دلار پرداخت می کنند قطع کارگردان Death Stranding به دست آوردن دسترسی؛ همچنین نسخه دیجیتالی Deluxe Game است.

آهنگ های بیشتر ، افزایش تنوع اسلحه ، داستانهای با تجربه ، مکانهای جدید با فضاهای خاص ، چالشهای مخفی کاری بیشتر و سازماندهی مرموز به Death Stranding در Death Stranding Director’s Cut اضافه شده است. بازیکن در نقش سام پورتر بریجز اسرار و رمزهای بیشتری را در اینجا فاش می کند و در عین حال می تواند بیشتر سرگرم شود. در حالی که دنیای زیبای Death Stranding به لطف کنسول جدید در حال حاضر حتی بیشتر از نسخه PS4 چشم نواز به نظر می رسد.

دانلود فیلم از آپارات

Death Stranding Director’s Cut در 24 سپتامبر (2 اکتبر) برای پلی استیشن 5 منتشر می شود هیدئو کوجیما برنده بیش از 110 جایزه بازی سال. حال باید منتظر ماند و دید که گیمرها و رسانه ها پس از تجربه Cut Stranding Director’s Cut در مورد آن چه فکر می کنند. این اثر در مجموع بیش از پنج میلیون نسخه در پلی استیشن 4 و رایانه شخصی فروخت.

تریلر معرفی بازی Death Stranding Director’s Cut که توسط خود Hideo Kojima تدوین شده است و می توان آن را محصول اصلی محصول قبل از انتشار دانست ، تا چند روز دیگر منتشر می شود. اگر Death Stranding را بر روی کنسول PS4 خریداری نکرده اید و فقط می خواهید به PlayStation 5 بازی Death Stranding Director بروید ، می توانید آن را با قیمت 49.99 دلار خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید