بازیگر فیلم Eternals پس از حمله در ایرلند در بیمارستان بستری شد

بری کیوگان بازیگر فیلم Eternals آخر هفته در ایرلند مورد حمله قرار گرفت و با جراحات جدی در بیمارستان بستری شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بری کیوژن، بازیگر نقش درویگ در فیلم ابدیت ، در بیمارستان بستری شده است. به نقل از The Sunday World ، کیوژن در تعطیلات آخر هفته پس از بیرون رفتن شب قربانی حمله ای در گالووی ایرلند شد. این بازیگر 28 ساله در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه در خارج از هتل G Galway پیدا شد و گفته می شود که وخیم است. کیوژن سپس به بیمارستان دانشگاه گالوی منتقل شد و در آنجا به دلیل آسیب های صورت تحت درمان قرار گرفت.

به گفته منبع ، صدمات کیوژن جدی توصیف شده است ، اما نه به حدی که زندگی او را تهدید کند. پلیس گالوی همچنان در حال تحقیق است ، اما هیچ فردی بازداشت نشده است. کیوژن برای فیلمبرداری The Banshees of Inisherin به کارگردانی مارتین مک دونا و بازیگری مشترک کالین فارل و برندان گلیسون به ایرلند بازگشته بود. گفته می شود کیوژن در اطراف شهر مشاهده شده است و به گفته شاهدان ، او قبل از این حادثه یک بار محلی را ترک کرده بود.

بری کیوژن در نقش درویگ از قدرت خود در Eternals استفاده می کند

در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار خواهد کرد. نمایندگان کیوژن یا شخص نزدیک او هنوز در این مورد واکنشی نشان نداده اند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست و نمی توان در مورد حادثه قضاوت درستی کرد و فقط می توان امیدوار بود که کیوژن سریعتر بهبود یابد و فیلمبرداری The Banshees of Inisherin بازگشته است.

کیوژن بیشتر به خاطر بازی در فیلم های دانکرک ، کشتن گوزن مقدس ، حیوانات آمریکایی و دو قسمت چرنوبیل شناخته می شود و شوالیه سبز آخرین فیلم اوست. دنباله فیلم Eternals نوامبر امسال اکران می شود و همچنین شاهد حضور او در The Batman هستیم که قرار است در مارس امسال اکران شود. کیوژن اخیراً در مجموعه Masters of the Air جلوی دوربین رفت.

دیدگاهتان را بنویسید