این واکنش تهیه کننده «دورهمی» به اظهارات مهران مدیوری/مالک صداوسیم است – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان.



ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده فصل پنجمجمع آوریمهر در تشریح تعداد قسمت های باقیمانده این برنامه که قرار است پخش شود و وضعیت آن به خبرنگار مهر گفت: سری پنجمجمع آوریدر 125 قسمت تولید شد که همانطور که می دانید از قسمت 34 بعد از حضور چهره ها در مسابقه برای جذابیت و حالت دادن برنامه استفاده شد. جمع آوری سلام خدای قبلی را حفظ کن قند این برنامه بسیار جذاب تر شد و مورد توجه و استقبال تعداد بیشتری از بینندگان قرار گرفت.

او پدر فرآیند وی پس از تولید این برنامه نیز توضیح داد: تولید سری پنجم جمع آوری 2 ماه پیش تکمیل شد و تمام قسمت ها مرتب می باشد. قبل از محرم 80 قسمت پخش شد و تا جایی که من اطلاع دارم شبکه تلویزیونی تصمیم گرفت 45 قسمت باقیمانده را بعد از ماه صفر یعنی همزمان با ربیع الاول پخش کند که تا عید نوروز ادامه دارد.

این تهیه کننده با اشاره به اظهارنظر اخیر مهران مدیری و تغییر وضعیت پخش برنامه ها خاطرنشان کرد: مالکیت این گونه برنامه ها متعلق به سازمان صداوسیم است. روال قرارداد با سازمان به این صورت است که سازمان هزینه تولید برنامه را پرداخت می کند، تهیه کننده برنامه را تولید می کند و در نهایت به سازمان تحویل می شود. تصمیم گیرنده در خصوص پخش یا عدم پخش برنامه سازمان صدا و سیما است.

وی تصریح کرد: همانطور که گفتم 120 برنامه ساختیم و دو ماه پیش به طور کامل به شبکه و سازمان نسیم تحویل دادیم. در حال حاضر مالکیت و تصمیم برای پخش این برنامه در اختیار سازمان صدا و سیما است. مدیر این نظر شخصی اوست مستقر با توجه به قراردادی که با سازمان صدا و سیما داریم نمی توانیم درباره پخش تصمیم بگیریم من کار نمیکنم این تصمیم را اتخاذ کند یا به سازمان واگذار کند.

قدیرکاشانی وی در خصوص ارقام چند میلیاردی که در خصوص دستمزد مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی هر فصل این برنامه جمع آوری شده است، نیز پاسخ داد: در حال حاضر پرداختی های فیلم و سریال و اجرای برنامه های کلیدی توسط افراد کلیدی مانند Mr مدیر با همین مقدار هم همینطور است.

وی با بیان اینکه آیا دستمزد کامل دریافت کرده یا خیر، تصریح کرد: بله، برای ساخت سری پنجم برنامه دستمزد دریافت کرده است. جمع آوری به طور کامل دریافت کرده و هیچ ادعایی از تهیه کننده و سازمان پخش برای این فصل ندارد.

مهران مدیری کارگردان و مجری برنامهجمع آوری» دیروز وی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اعلام کرد که در اعتراض به اتفاقات اخیر حاضر به پخش این برنامه از صداوسیما نیست.

دیدگاهتان را بنویسید