اولین رندرهای گلکسی M54 5G + مشخصات احتمالی منتشر شد


علاوه بر گوشی های سری گلکسی اس 23، امسال سامسونگ جدیدترین گوشی های رده بالا و مقرون به صرفه خود را معرفی خواهد کرد که یکی از آنها گلکسی M54 5G است. حال اولین رندرهای این گوشی هوشمند منتشر شده است که ما را با طراحی آن آشنا می کند.

گلکسی M54 5G که به عنوان جایگزینی برای Galaxy M53 5G عرضه می شود، از نظر طراحی تفاوت ها و شباهت هایی با Galaxy S23 و S23 Plus دارد.

رندرهای Samsung Galaxy M54 5G

طبق رندرها، گوشی آینده سامسونگ مانند سری گلکسی اس 23 ماژول دوربین ندارد و سنسورهای دوربین به طور جداگانه در پنل پشتی قرار گرفته اند. مانند Galaxy S22 Ultra. در واقع به نظر می رسد کره ای ها می خواهند از این سبک طراحی در اکثر گوشی های خود در سال 2023 استفاده کنند.

شباهت گلکسی M54 5G و سری گلکسی S23 در طراحی دوربین و البته باز شدن روی صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین سلفی خلاصه می شود. در حالی که رندرها حاکی از آن است که سری گلکسی اس 23 با پنل پشتی صاف و حاشیه‌های تقریباً صاف وارد بازار می‌شود، اما خبری از این ویژگی‌ها در گوشی‌های سری M سامسونگ نیست.

رندر گلکسی M54 5G

طبق گزارش ها، گلکسی M54 5G دارای پنل پشتی خمیده 2.5 بعدی خواهد بود. بنابراین گوشه ها کمی خمیده خواهند شد. همچنین ما با یک قاب تخت روبرو نیستیم. رندرهای این گوشی سامسونگ در رنگ های آبی تیره و نقره ای منتشر شده است.

در حال حاضر نمی دانیم این گوشی سامسونگ چه زمانی عرضه می شود، با این حال با توجه به انتشار رندرها، انتظار داریم به زودی این دستگاه را ببینیم.

پیش از این این گوشی هوشمند در پایگاه داده BIS هند با شماره مدل SM-M546B مشاهده شده بود. این دستگاه برای تراشه اگزینوس 1380 این گوشی مجهز به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای 8.6 گیگابایت رم و 256/128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

در نهایت، انتظار می‌رود گلکسی A54 5G با همان طراحی و مشخصات گلکسی M54 5G وارد بازار شود. با این حال، نمی دانیم کدام دستگاه ابتدا رونمایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید