انتشار به روز رسانی و مطالب جدید برای Rainbow Six Siege. نقشه و اپراتور تازه

به تازگی فصل سوم از ششمین سال بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Crystal Guard منتشر شد و شامل نقشه و اپراتور جدیدی است.

شش سال از انتشار بازی Rainbow Six Siege می گذرد و Ubisoft با انتشار هر فصل فصل های مختلف ، دائماً دنیای بازی را گسترش می دهد. هر فصل شامل اپراتورهای جدید است تا بازیکنان جدید بتوانند بعد از تجربه و کسب پول در بازی اپراتورهای بیشتری را آزاد کنند. فصل سوم Rainbow Six Siege 6 دیروز منتشر شد.

بنابراین ، کاربران پس از به روز رسانی بازی خود به عملیات Crystal Guard دسترسی خواهند داشت. در طول این فصل ، ما شاهد تغییراتی در مهارت های اپراتورهای دیگر مانند Fuse ، IQ ، Twitch و Miut هستیم. همچنین در این فصل ، شاهد اضافه شدن یک اپراتور جدید به نام Osa هستیم. یکی از ویژگی های Osa این است که دارای محافظ ضد گلوله است و می تواند به عنوان سنگر متحرک برای هم تیمی ها مورد استفاده قرار گیرد.

در فصل های گذشته ، ما تغییراتی را در برخی از نقشه های بازی های قدیمی مشاهده کرده ایم تا حس و حال جدیدی را ایجاد کند. طی عملیات Crystal Guard ، Ubisoft همچنین تغییراتی در نقشه های Club House ، Coastline و Bank ایجاد کرد.

نظر شما در مورد کاربران Zomji چیست؟ آیا فصل سوم از ششمین سال بازی Rainbow Six Siege را تجربه کرده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید