امکان معرفی راه اندازی مجدد بازی Saints Row در Gamescom 2021

به تازگی تصویر جدیدی منتشر شده است که احتمال معرفی نسخه جدید یا راه اندازی مجدد بازی Saints Row در رویداد Gizcomcom 2021 را اعلام می کند.

جف کلی مجری مراسم Game Awards و Gamescom Opening Night Live تصویری از کلمه reboot را با لوگوی بازی Saints Row در توییتر به اشتراک گذاشت و تأیید کرد که آنها اعلانات هیجان انگیزی برای رویداد Gizcomcom 2021 خود دارند. اگر اخبار را دنبال کرده اید ، این را می دانید افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 چهارشنبه این هفته ، 25 سپتامبر ، ساعت 22 شب به وقت ایران برگزار می شود.

اگر حتی کوچکترین تردیدی در ارتباط این اخبار با Saints Row وجود دارد ، توییت جف کلی لینک را دنبال کنید وجود دارد که کاربران را به SaintsRow.com می برد ، که به روز شده و شامل همان تصویر راه اندازی مجدد است.

مدتی است شایعاتی در مورد راه اندازی مجدد Saints Row ، که در حال حاضر با نام Saints Row 5 شناخته می شود ، در حال انتشار است. به ویژه از آنجا که Saints Row 4 در سال 2013 منتشر شد ، این خبر چندان غیرممکن به نظر نمی رسید. استودیو THQ Nordic در سال 2019 تأیید کرد که یک بازی کامل Saints Row در حال توسعه است و استودیو Koch Media اعلام کرد که این بازی به طور رسمی در سال 2020 معرفی می شود.

به دلیل همه گیری COVID-19 یا دلایل نامعلوم دیگر ، این بازی هنوز معرفی نشده است ، اما به نظر می رسد Gizcomcom 2021 بالاخره مکانی است که در نهایت طرفداران در مورد آینده این سری مطلع خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید