امکان ساخت بازی غیر از Call of Duty توسط Sledgehammer

در مصاحبه ای ، مدیر عامل اصلی استودیوهای Slag Hammer از احتمال ساخت بازی غیر از سری Call of Duty خبر داد.

اندی ویلسون ، مدیر اجرایی استودیوهای Sledgehammer ، در مصاحبه اخیر خود با VentureBeat ، به احتمال توسعه بازی دیگری به غیر از Call of Duty در آینده اشاره کرد. با این حال ، توسعه دهنده در حال حاضر سخت روی کار Call of Duty: Vanguard کار می کند.

اندی ویلسون در مورد چگونگی سرمایه گذاری استودیو در توسعه بازی Call of Duty صحبت کرد ، اما گفت که او به طور طبیعی می خواهد فراتر از این مجموعه برود. ویلسون می گوید که در حال حاضر بسیار بعید است ، اما جالب توجه است که ببینیم سه توسعه دهنده Call of Duty شروع به ساخت بازی هایی فراتر از سری Call of Duty می کنند.

وی گفت: “بزرگترین هدف تیم ما این است که ما می خواهیم دائماً روی پروژه های جالب و هیجان انگیز کار کنیم.” بدیهی است که سری بازی Call of Duty ستون بزرگی در استودیوی ما است. این مجموعه تمرکز اصلی ما است و چیزی است که اکنون کاملاً روی آن سرمایه گذاری کرده ایم. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار خواهد کرد. از نظر فرهنگ استودیویی ، ما گاهی اوقات نیز این کار را انجام می دهیم. “ما گاهی وقت می گذاریم تا نفس بکشیم و به این فکر می کنیم که کجا می خواهیم برویم.”

سری بازی های Call of Duty بدون شک بزرگترین و با ارزش ترین IP تحت شرکت مادر Activision است و استراتژی فعلی آنها استفاده کامل از این سری بازی است. بسیاری از استودیوهای امیدوارکننده ، مانند Toys for Bob ، از برنامه های رو به رشد استودیو اکتیویژن برای آینده این سری چشم پوشی کرده اند. استودیو Sledgehammer هنوز هیچ بازی غیر Call of Duty توسعه نداده است و جالب است که ببینیم این امر در آینده چگونه پیش می رود.

دیدگاهتان را بنویسید