احتمال شباهت بازی انحصاری PS5 به Dark Souls

اخیراً دو نفر از خودی ها گفته اند که Fram Software در حال ساخت یک بازی انحصاری برای سونی پلی استیشن 5 است. حالا نیک بیکر ادعا می کند که این بازی بیشتر شبیه سری بازی های Dark Souls خواهد بود تا Alden Ring و Skiro.

طبق گزارش جدید مدیر بازی انحصاری Fram Software Studio برای پلی استیشن 5 کسی غیر از خودت هیدتاکا میازاکی نیست. استودیو سونی XDev همچنین برای ایجاد بازی با Fram Software همکاری می کند که مجموعه های جدیدی را ایجاد می کند. همه بازی های انحصاری که توسط استودیوهای غیر اختصاصی با نام تجاری PS Studios ایجاد و منتشر شده اند با Sony XDev و برخی از تیم های سرگرمی تعاملی سونی کار می کنند.

در جدیدترین قسمت پادکست XboxEra ، نیک بیکر که یکی از دو منبع اولیه شایعات بود که اطلاعات بیشتری در مورد این بازی اختصاصی ارائه داد کنسول سونی PS5 پرداخت. به گفته وی ، درست مانند Bloodborne و Dimmons Souls که IP های آنها متعلق به سونی است ، این IP جدید توسط پلی استیشن ساخته خواهد شد. Sony XDev دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که SIE Japan Studio برای Bloodborne در تولید این بازی جدید انجام داد.

او می گوید بازی جدید بیشتر شبیه به Sekiro: Shadows Die Twice و Elden Ring است. روح تاریک دارد. به گفته وی ، پس از ایجاد مشکل در تولید قسمت جدیدی از سری بازی های Armored Core ، Fram Software تصمیم گرفت ابتدا بازی Alden Ring و این بازی انحصاری سونی را تکمیل کند و سپس کار بر روی پروژه فعلی متوقف شده را آغاز کند. باید منتظر ماند و دید که آیا کل گزارش بیکر در مورد بازی جدید هیداتاکا میازاکی به حقیقت می پیوندد یا خیر. فراموش نکنید که شایعات و گزارشات هرگز به اندازه اخبار رسمی جدی گرفته نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید